...

کمپین شرکت خدمات پس از فروش عمران تل:

4
698

شرکت خدمات پس از فروش عمران تل طی کمپین جذاب، اقدام به اجرای طرح تعویض ال سی دی  اورجینال برای گوشیهای غیر گارانتی کرده است. این کمپین از15 شهریور 1401 آغاز شده است و تا 31شهریور ادامه دارد. در این طرح کافیست گوشی‌های خود را که در لیست زیر اعلام شد‌ه‌اند به یکی از مراکز منتخب تهران و استان خوزستان(اهواز) که در اینجا معرفی شده است تحویل دهید. . این طرح تعویض شرایط خاصی نداشته و شامل دستگاههایی که کاملا از گارانتی خارج شده می‌شود.در صورت اتمام قطعات کمپین این حق برای اتمام کمپین از طرف عمران تل محفوظ می باشد.

دستگاه های تحت پوشش کمپین:

  

نحوه ی تشخیص دستگاه جهت شرکت در کمپین:

کد IMEI یک شناسه منحصر به فرد 15 رقمی برای گوشی موبایل شما است. هدف استفاده از شماره IMEI، برای شناسایی تلفن‌های همراه و همچنین مسدود کردن آن‌ها از طریق شبکه است. برای به دست آوردن شناسه دستگاه یا کد IMEI روش های مختلفی موجود است.

بدست آوردن کد IMEI گوشی با شماره گیری کد #06#*

با شماره گیری کد #06#* حتی بدون زدن کلید تماس هم می توان کد IMEI و شماره سریال گوشی را دریافت نمود. این روش متداول ترین و ساده ترین روش پیدا کردن کد IMEI گوشی است. بعد از پیدا کردن IMEI  برای استعلام گارانتی گوشی خود  اینجا را کلیک کنید.

             

گارانتی قطعات تعویض شده:

این شرکت همواره تلاش کرده است ، در کنار قیمت مناسب و منصفانه، خدمات خود را در بهترین زمان و بالاترین کیفیت به مشتری خود ارائه دهد. از این رو محصولات ما دارای ضمانت می‌باشند؛

بدین وسیله به اطلاع کلیه مشتریان کمپین می رساند که کلیه ال سی دی ها ،دارای 30روز گارانتی  از زمان تحویل به مشتری با رعایت شرایط زیر می باشد.

  1. شکستگی و رنگ پخش شدگی در ال سی دی شامل گارانتی نمی باشد.
  2. بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش سوزی ، نوسانات برق، گرد و غبار شدید و هرگونه دستکاری و تعمیر خارج از مراکز خدمات مجاز شرکت باعث ابطال گارانتی می گردد.

این کمپین فقط درشهر تهران و اهواز برگزار می گردد و در آینده ی نزدیک جهت دیگر استانها اطلاع رسانی خواهد شد.برای کسب اطلاعات بیشتر و تعویض صفحه نمایش این مدل از گوشی‌ها، می‌توانید همه روزه به یکی از نمایندگی‌های رسمی ما در تهران و اهواز مراجعه کرده یا با شماره تلفن02147761 تماس حاصل فرمایید. با کلیک روی این لینک می‌توانید به صفحه نمایندگی‌های رسمی ما در تهران  و اهواز مراجعه فرمایید.

آدرس مراکز برگزاری کمپین :

  1. دفتر مرکزی تهران:خيابان استاد نجات اللهی ( ويلاي سابق ) خيابان سپند، روبروی هتل بزرگ تهران2، پلاک 49 ، کد پستی 1598818111
  2. فروشگاه آی جی اس ام: تهران ،خیابان جمهوری، پاساژ چارسو، طبقه زیر همکف واحد A4
  3. شرکت کاردو همراه دماوند:تهران ،خیابان ستارخان، خیابان تاکستان، بعداز بن بست زرین، پلاک26، طبقه دوم
  4. پرتو گستر خوزستان : اهواز ،خیابان طالقانی ، نبش خیابان حافظ ( شهید موسوی ) ، مجتمع کاوش ، طبقه اول ، واحد ۱    شماره تماس: 06132226544
لطفا صبر کنید...